älsklingen

sitter o tittar på hjärtat mitt när hon ligger och ålar sig
på golvet..vad vore mitt liv nu utan henne??
hon är ju allt jag någonsin önskat mig!!
aa vilken skönhet!!

Ska på lukas barnkalas i dag!
Han blir ju hela två år nu.
Kommer ihåg det som igår när vi fick reda på att han hade kommit
Nä det ska bli kul att träffa erica o anna o resten..
ha inte träffat de sen vi va hos susse den söndagen!!

I kväll beger vi oss upp till morgan o sassa o dricker lite vin o bara ha det kul.
Va länge sen vi sg dom så det ska bli kul
Vi ha sagt länge att vi skulle ta oss en kväll men va har alltid varit upptagna innan
men nu smäller det!!

Lill tussan e helt galen här på golvet..
hon far runt som tusan..hon ha blivit så stor nu juh=)
det går som alla säger sååå fort allt!
Nästan så man längtar till nästa!! O den kommer en inte riktigt än!!

**ses när vi ses**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0