im back...

Guess who´s back!!

Nä kunde inte hålla mig borta..
Ha jobbat nu i X antal veckor o trodde inte jag skulle ha tid eller ork till
att skriva här, men nu är jag tillbaka ändå!!
Sista dagen att jobba imån..mitt "sommarjobb" är över.
Ha ju hoppat in nu under min mammaledighet o jobbat lite.
Vart hur skönt som helst att få göra något annat an det man gör hemma.
Kul för jonas som nu byggt upp ett eget band till lillfisen=)
Inte för att jag inte trivs hemma för det gör jag. Hon är det bästa som någonsin hänt mig
men det är skönt att komma ifrån i bland.
Nu har jag nya krafter att vara hemma igen o bara mysa med min sötis!!

Tosia i helgen..ingen fest för oss eftersom vi ha henne o jag jobbar imån.
Annars hade vi ju kunnat ta en dag var men nu blir det inte så..
aja, det kommer ju fler år!!

fredag i dag o det är så där tråkigt väder ute..vill ju bara ha soooool så man kan
bada, sola o bara vara i solen.
Älskar värme o solen. Man får en sån ny energi av den..

Väntar o Väntar på att micke o jenny ska få sin lilla knodd nu..skulle skett i söndags
den 5 men den lilla ha inte velat komma ut än..är såå spänd..
hoppas hon slipper gå alldeles för länge..är så nyfiken att jag dör..=)


Mitt hjärta!!

**tja**

Kommentarer
Postat av: emma

äntligen;)

2009-07-10 @ 17:04:52
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0