regn..

*EN ÄKTA VÄN STÅR ALDRIG I VÄGEN FÖR DIG,
OM DU INTE RÅKAR VARA PÅ VÄG NERÅT..

*VÄNNSKAP ÄR EN SJÄL SOM TAGIT BOSTAD I TVÅ KROPPAR..

för att vara en regnig dag så känner jag mig ändå rätt glad.
Vet inte riktigt varför , för det brukar ha motsatt effekt på mig annars
men i dag som sagt känns det liksom okej med en regndag!!
Står tvätt o kanske lite städ på dagens "att göra" lista.
Få se vad jag vill o orka göra..

I morse efter två stora koppar kaffe så åkte vi ut o lämnade släpet
hos jonas syster o hennes gubbe..tänkte att vi skulle köra inom
micke o jenny på vägen hem för att bara säga hej o lite så..
när vi kom dit så stod mickes arbetsbil där o deras volvo va inte hemma..
Kan det vara så att de kanske ha fått åka in????
Är så nyfiken nu att jag dör..=)
Ska in på webbis sidan under hela dagen för att se om de åkt in eller inte..
HOPPAS, HOPPAS!!!

nä nu ska karlen min o jag laga mat..blir chili corn carne på dagens meny!!

♥ses när vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0