kallt som fan

I dag ha det fanimej vart kallt som fan!!
Va ute o gick me marina o frös som tusan..
både hon o jag halv sprang med vagnarna bara för
att få komma ehm o in i värmen..
jaja jag må va finne man kyla vill jag inte ha=)

I går hade tussan o jag fin besök av vår älskade emmis.
Är så kul när emmis kommer o man bara få ventilera allt
som man bara måste få ut..fast mest bli det skvaller, skvaller
o så lite skvaller..vi älskar skvaller..
Hon berättade att annika på jobbet hade trillat o krossat armbågen.
O jag som trodde att lindex klanten va emma=)
nä nu e det bevisat att de e annika..
Nä såna som emmis borde det finnas mer av..
Hon e helt underbar som vän..skulle inte vilja vara utan henne..

nu till annat..

*jag vill så gärna berätta, o jag vill så gärna skryta o jag vill så
gärna bara skrika ut...men jag vet att jag inte kan..än..
men jag är bara så glad för dig..finns det något mer underbart??
Nä jag tror inte det..åh jag e så glad o jag ser fram emot
det som komma skall*
du vet självklart vem du e!!

just det sen ska jag bli faster igen..såååå kul..
ser fram emot det som tusan!!
**grattis till martin o sara**


hej på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0