lördags mys

lördags mys med tacos o ont i magen=)

Ja idag fick det bli tacos..o jag ÄLSKAR tacos!!
Fast vem gör inte det? Ett tips som vi brukar göra e att köpa en gillad kyckling
o skära ner i bitar o ha i stället för köttfärs..mycket gott kan jag säga!!

haft ont i magen nu ett tag..vet inte vad som e fel men det e säkert inget..
E det inte svininfluensan så överlever jag..=)
Vilken hysteri det e över grissjukan..råkar man nysa så tror ju alla att det är svininfluensan.
få nog vaccinera oss för tildes skull..o nu tar de ju även såna småttisar oxå så det e väl lika bra
förmodar jag..aja vi får väl se..

fatta att hon blir 1 år snart..helt jävla sjukt..vart fan ha tiden tagit vägen???
Kan nån ge mig svar på det??


I dag ha annars vart en givande dag..va inne i stan o kollade tapeter igen för femtioelfte gången.
O tro det eller ej men nu verkade de som om att vi ÄNTLIGEN ha hittat den.
ska in på måndag för att se hur mycket den kostar o e den inte för jävla dyr så beställer jag den!!
JIPPI säger jag bara!!

*Snart så...snart säger jag bara..vill så gärna men nej..jag ha lovat..inte än..snart=)

Måste även tilläga att Eric i idol gjorde Queens låt "show must go on" så fruktans värt bra..
Alltså Queen e mina favoriter o jag tycker att det finns inte många som kan sjunga deras låtar men erick e ju helt otrolig..Kanske inte som Freddie va men han e sååå nära!! Härlig röst alltså!!

aja nu e det CSI miami så hej på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0