den tiden i månaden..

..att behöva betala de där satans, jävla, förbannades
helvetes jävla
räkningarna..
hade verkligen alla räkningar som bara finns att få denna
månaden..Helt jävla underbart!!!

Annars e det lungt..ha spacklat väggen 2 ggr i dag..
är en jäkel på att spackla=) jaa enligt mig själv i
allafall..jonas ser så där skeptisk ut men det blundar
jag för, för jag tyckte nog att jag va lite duktig..=)

Fundera på att börja på gymet här i stan..inte stora staden
utan den lilla=) Måste börja komma igång igen..
ha ont överallt så jag behöver träna upp mig lite i nacke o
sånt skit nu till jag börja jobba igen..jaa sånt e livet..
nä men jag saknar det lite nu..måste hitta någon som vill
hänga på bara..e roligare om man e två som man säger!!

aja nu e det arga snickaren så hej på er!!

ses när vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0