fredags mys

ja då va det fredag igen..fasiken va tiden går fort..
man hinner knappt reagera..känns som om det är måndag
o måndag..vill hinna med så mycket som möjligt men i bland
bara måste man inse att man bara e en person o hinner
inte allt man vill..trist men så e det..
jajaa..jag överlever =)

I morgon e det party på lördagens schema..
sla bli himla roligt..längtat efter denna fest länge nu..
anna o markus ska ha fest..hoppas det bli kuligt=)
O ja DU kommer att vara saknad..fruktansvärt mycket.
Saknar våra kaffe dagar, pratet o jaa allt annat.
Försökte kontakta dig i sommras men fick tyvärr inget svar..
synd, men e det så du vill ha det så visst..jag tycker det
e fruktansvärt tråkigt ska du veta..
Saknar dig som person o vän S..
Vännskap är en själ som tagit boskap i två kroppar!!

annars e allt lugnt som vanligt...
emmis dig tänker jag på varje dag=)
tussan o jag bara myser här hemma..hon fyller ta mig
tusan 1 år snart..fatta inte va tiden tagit vägen..

va ju inte länge sen hon va en sån här liten mysfjant.
nä snart dags att fixa en te..eller kanske väntar lite till=)

Nä dags för IDOL..äntligen börjar detta program..
heja eric=)

**ses när vi ses**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0