22 eller kanske 23

Fredag i dag o jag står i fikarummet o bara väntar på att få börja jobba..eller??
Ja här e jag iallafall o ha fixat det sista inför vår härliga lilla resa imån..
Japp, Lindex sticker söder ut..eller ja inte så långt utan till malmö för att bara
slappa o mysa ihop en helg..ska bli sååå skönt för en annan..typ som en minisemester eller nåt=)

Emmisen fyllde ju 25  igår så ett JÄTTE grattis till henne..
Nu e hon som de flesta alltid säger när man fyller 25: nu e du närmare 30 än 20..
Jo så e det ju men jag som e 26 känner mig då som kanske 22 eller 23..vi ligger ju inte i närheten av lisette än på jobbet i allafall=)
Va arg hon blir nu när hon läser detta..

aja pussa till emmis

ciao

Kommentarer
Postat av: Lisette

Dryg du är!!! Men arg, näää!!!! =) Känner mej juh oxå som 22!!! =)

2010-04-12 @ 08:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0