*em at work*

 torsdag em o här sitter jag i fikarummet på jobbet o dricker kaffe=)
Ha precis smällt i mig en varm baguette me kyckling o bacon, rödlök
o massa annat gott så nu mår jag som jag förtjäna...mätt till tusen!!

Jaa känns då inte som de e torsdag utan mer som tisdag eller nåt..
jobbar bara imån me o sen e jag ledig tom måndag vilket ska bli
hur skönt som helst...

nästa helg e det klassfest=)
Uffe o jag tänkte att vi skulle samla ihop de från vår gammla klass o sitta i brunnsparken men
hur lätt e det då när man inte vet hur vi ska få tag på alla..
nä vi överväger om vi oxå ska dra oss upp till anna åkesson o sitte där me de andra..
få se hur det blir.. kul kommer det att bli iallafall..

snart kommer det att bli värsta bebis yran här..
martin o sara den 1 juni.
emma o daniel den 4 juni
anna o martin den 4 juli
kerstin o daniel den 12 juli..

gissa vem som ska mysa sönder alla bebisar..jo jag!!
e så sugen själv men det får vänta ett tag till..tilde e ju bara 1,5 juh=)

aja se ya later



ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0