lååååång dag på jobbet...

alltså det e nästan så att jag skrattar än..=)
I da på jobbet kom min älskade vän uffe i o hälsade på.
Va tusen år sen man träffade honom..fick en bamse kram som förgyllde hela min dag..
Tänk att vänner kan göra hela ens dag alltså..Tänk va ett leende kan göra, ett "hej hur e det".
Att bara veta att de tänker på en..att känna att de mesta kanske kan lösa sig..aa det e
en härlig känsla..

Nu ha jag rast här på jobbet..blev en sen rast..stänger ju om en timme typ.
Hela denna dagen ha vart en enda röra men jag ha mest skrattat åt allt kaos..
Vad ska man göra liksom..
Ha sagt till mig själv att jag kommer injte att lägga ner mer energi på sånt som stör utan försöker tänka
att allt löser sig o blir till det bättre..o se nu..dagen blev ju toppen i allafall...

aa jag e nog en glá skit i allafall...

tja tja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0