regn & rusk

alltså jag bara måste in o ha mig en my mobil.
blir galen på den jag ha nu..

aja igår va det shopping som gällde!!
mötte upp emmis i stan o vi gick runt o skulle hitta
en studentpresent till johanna som tar studenten imån.
vi hittade en jätte fin..ja precis en sån som jag själv hade kunnat tänka mig!!
fast gärna då två stycken..mmm få se man jag sticker in o köper till mig me..'
fast vill hon inte ha den så kan hon ju alltid ge mig det=)
nä jag vet ju inte vad hon kommer att tycka om den man jag tyckte iallafall
den/det va hur fin som helst!!

aja jobb e det i dag som gäller!
ikväll ska lindex till emma o hälsa på bebisen!!

ciao
(ha en liten försenad födelsedags present till emmis me!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0