avundsjuka

Varför ska det alltid sägas att man e avundsjuk på någon bara för att man inte alltid kommer överrens?
Det märkliga är att det kommer alltid på tal när man inte ha något bättre att säga o då kör man igång med att hon/han e bara avundsjuk på vad jag ha..nä det e jag inte alls..
Jag e så nöjd med va jag ha att jag då aldrig skulle få för mig att byta bort de.
Jag ha mitt hus, min bil, min karl, mina djur, TILDE o jag e nöjd me mina val jag gjort.
Men varför ska det kallas avundsjuka då för att jag inte alltid håller med o inte vill göra allt som alla andra vill..
Nää du tack..jag e jag o jag e jävla i att en glá skit!!!

nähe dags för en snabb snabb kaffe o sen tillbaka..

Förresten så ha jonas fått jobb..kanske bara tillfälligt men ändå ett jobb..en månad år gången.
Jobb e ju alltd jobb!! E såå glad för honom!!

Han kommer även att jobba me S pappa tydligen..super kul!!

aja tack o hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Susse

Människor är konstiga ibland....

Det är bra att man kan vara nöjd med det man har....och att man kan vara glad för andras skull.

det ska du vara stolt över!! Det ska vi vara stolta över!!!

Det tråkiga är just att en del människor tror att alla är så himla avundsjuka på dem....kanske att det är dags för just dem människorna att komma ner med fötterna på jorden...

Ja jag vet inte....



vi tar en kaffe snart tycker jag...=)



Kram

2010-03-23 @ 14:56:11
URL: http://sussse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0