lördgs kul på jobbet

lördag på jobbet..jaa vad kan man säga??
Inte såå mycket folk men fullt tillräckligt..
Träffade anna o erica som va inne o hälsade på. Såå kul. Ha inte träffat erica på år o dar liksom
så det va super kul att se henne!!
Anna me för den delen. Vi träffas ju inte så ofta som sagt o det e ju trist men vad gör man när vi alla ha familjer
o bor på olika håll..
fast när vi väl träffas ha vi super kul o mkt att prata om o det e ju det som e huvudsaken..

Annars e allt lungt...
Legat me ögoninflammation o en vecka..inte så kul..
Ha skrattat åt mig själv när jag sett hur snygg jag e i speglen..ögonen stora
som fotbollar o rödsprängda som om jag söpit i en veckas tid=)
Nä lite roligt ha det allt vart..eller nä jobbigt mest
men va ska mna annars göra åt skiten än att skratta åt de???

I kväll ska vi fira sara som fyller 28..blir självklart melodifestivalen o massa mys..

ett grattis till emmis som nu äntligen ha fått den nya lägenhetet så vi nu slipper höra tjatet om denna=)=)
Nä men jag förstår dig emmis=)

aja dags att svepa i sig kaffet o bege sig neråt igen..stänger ju inte fören om 2 timmar!!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0