skitmåndag

måndag, måndag..min kära måndag..
Eller?? Nä Det kändes verkligen som en måndag i dag.
Inget stämde o förkylningen e tillbaka o inget på jobbet
va roligt i dag.. va bara så jävla trött o allt kändes så himskans tungt..
Nä fy faen för förkylningar..
Fast jag överlever..sitter väl i några dagar o det kan jag ta.
Finns ju de som ha det värre..

Fan satt precis o payade in räkningarana o glömde den viktigaste av de alla..
Den till klassträffen som ska vara betald innan den 8.
Ska bli sååå kul att gå på den träffen. Träffar ju bara den allraste bästaste uffe från "min klass"
de andra ha jag knappt sett sen vi slutade..Trist..

Onsdag blir det en kaffe me s o lite snack som alltid..
Va längesen nu men det blir ju så när man jobbar olika tider o så..

Nähe nu e det dags att päsa till att i soffan o dricka upp mitt te sen blir det nane dags!!'

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0