aj aj aj

japp..klen som man e så har jag fortfarande världens tränings värk i benen
sen i söndags..
Lisette me z o jag va på combaten i söndags..
Alltså det e såå kul men ack så jobbigt..
men det e verkligen värt all träningsvärk i världen.
Man känner verkligen att man gå iegnom hela kroppen o att
känna sig helt slut efter ett sånt pass e bara sååå nice!!

aja så tycker jag i allafall..

torsdag i mån o jag e ledig.. ska träffa susse en sväng men först
ska jag hem till emmis o ofelia o lämna av lite mini mini bodysar.
tilde e ju liksom lite för stor för de nu så vi lämnar glädjeligen över de till mini bebisar!!

aja lite käk i magen nu. Blir en go paj o sen e det job igen..
i dag e det fullt ös and I like it!!!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0