*galen

ibland blir jag bara helt jävla galen..
att denna underbara unge kan vara sååå man går i taket..
hon vet precis vilka knappar hon ska trycka på..
denna dagen började me gnäll o den kommer antagligen att sluta me det också..
detta jäkla gnölandet går mig på nerverna..
finns inget mer som e såå irriterande som när hon bara tjurar för ingenting..
och i dag ha hon vart på elli som tusan..
ha inte kunnat lämna henne ensam me elli i två sekunder..
drar o sliter i henne fast hon VET att hon inte får..O JO HON VET!!!

sen finns det dagar som väger upp de "dåliga"
o just nu behöver jag ha just en sån dag!!!!!


alltså detta me barn e det bästa som finns men fy faen för vissa dagar säger jag bara..
tycker inte alls det e roligt nu me tilde som e inne i sin trots..
känns konstigt i bland när ett litet barn nästan kan knäcka en..
nää längtar tills hon e tillbaka, tillbaka till den där mys tilde som hon va innan..
måtte denna perioden vara över snart...



tack behövde bara gnälla av mig lite...


Kommentarer
Postat av: sassa

Jag förstår dig precis!! Det är skitjobbigt:,-( hoppas Me verkligen att detta går över snart!!

2011-11-01 @ 17:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0