gjort stan på 1 timme=)

jaha nu e jag mer övertygad att börja me ersättning till elli..
hon åt på mig o bökade o bökade o till slut blev hon ledsen o skrek..
jaa hon kan skrika!!
sen gick jag o värmde mat till henne o hon slukade allt..
hon blir alltså inte nöjd på mig mer eller kommer det liksom inte tillräckligt fort
så nää nu blir det att kämpa..
hon e inte glad för flaskan alls nu men me lite träning så..

tilde o jag ha gjort stan i dag o fixat julklappar till vilmer o casper..
så snart e vi färdiga me alla..e bara några få kompleteringar som behövs
sen e det klart!!!
Å det känns så skönt...
Hittade en jump suit till tilde som hon ska få när hon fyller år o skor till
mig som verkligen va väl behövligt..såå fina.. liknar typ converse fast e fodrade
o från esprit..så nice-iga=)

Tant träff imån..ska bli såå kul..som alltid.. e ju ett gäng "tanter" som träffas
 1 gång i veckan o pratar om allt..sist vi va hemma hos oss va jonas me hemma
fast han tyckte nog inte vi hade något interssant att pratade om för han hörde vi
när han låg i soffan o snarkade i kapp me tv..
men ändå e det aldrig tyst så jag tycker nog vi ha massa
intresanta saker att prata om=) ME LIKE!!

ses när vi ses**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0