snart ha v 1 gått..

jaa igår blev det film hos mig me roosen..
sex and the city 2 som vi båda på något sätt ha missat innan=)
tyckte den va bra men inte alls som 1
men men det e ju det med att göra efterföljare..
me do not like...

annars ha snart v 1 gått på lchf o jag trivs..inget små ätande på massa onödigt
o är allmänt mätt mellan måltiderna..o vilken god mat..bara massa grädde o gott i=)
När väl suget sätter till trycker jag in en mini tomat eller lite ost.
.
är lite stolt över att när vi glodde på filmen igår så hade jag dukat upp me blomkål,gurka,
paprika o olika dipper..emma o tilde hade chips o ostbågar me men jag klarade pressen
o suget så jag tog inte något av det..inte ens ett litet smakprov=) klarade mig bra på
mina grönsaker=) O det e ju mins lika gott att dippa enligt mig..ha alltid tyckt om det..


i dag blir det en runda in till stan o sen i kväll blir det tacogratäng ala LCHF..
men det blir nog super=)

ses när vi ses**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0