städdag

jaha dag 2 i mitt "nya" liv=)
Nää men dag 2 i lchf o jaa än så länge känns det bra..
kommer att bli svårt för mig att planera vad man ska äta o
när man ska äta men det lär man sig antagligen me tiden..
försöker få i mig frukost lunch o middag..e en omställning för
en annan som knappt äter frukost..men men detta ska gå..
det känns bra o rätt än så länge=)

annars ha vi haft en liten städ dag, jonas ha vart uppe me
massa tvätt o fixa t(bara 100 kg tvätt kvar att fixa) o jag ha
plockat här nere..men det e en del kvar så jag ha då inte tid att
sitta här o skriva men men en paus e väl okej att ta o här sitter
jag i mina pyjamasbyxor än o har inteen tanke på att byta..inte
fören jag ska träffa emma iallfall..o det e en stund till..
nähe..dags för det här jäkla plockandet..det tar du aldrig slut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0