ullared o pannkakor

jaha då va det i lördags dags att bege sig till ullared..
ofelia va sjuk så (stackars) daniel fick stanna hemma me henne,
så då blev det så att emmis åkte me oss upp o tur va ju det sa jag till
jonas för hon kan ju vägen upp..hon ha kört den såååå många
gånger=) men ack så fel vi hade=) körde typ jätte fel..typ en timmes fel
upp till tranemo i stället för till ullared..men vi stannade o frågade
vilken väg vi skulle köra o kom sedan på en väg
som lädde raka vägen till ullared=)
övertrött i bilen skrattade jag som en gnu typ hela vägen från tranemo..
emma (smartisen) började genast me: undra om det va någon
som hette ulla som red där av blev det ullared??
eller kanske som johannishus att det va någon som hette
johannis som bodde i ett hus.. alltså när man e övertrött e detta sååå roligt..
jag vet..jag skrattade som tusan sen kan det vara så att vi
ha världens sämsta humor men det bjuder vi på=)

sen kommer jonis me ett inlägg oxå..: här ligger våt by så här e dom nog våta..

jaja jag tyckte då det va kul=)

väl inne på ullared va det kaos..o då menar jag KAOS!!!
hur mycket folk som helst o alla körde typ på varandra..
ja jag säger då ALDRIG MER EN LÖRDAG!!

leksaker
till tildefis o elli hittades..nya gardiner o lite ramar..
ljuskoppar..bodys till elli..morgonrock o pyjamas till tilde..
ett bowling sätt till tilde som hon tydligen skulle tycka jätte mycket om
(va nog mer jonas som ville ha det).. jaa lite smått o gott..
smällde ju 4250 spänn på det stället o ändå va inte vi värst..
va ju dom som kom upp i liiiite mer än oss eller vad säger ni?? =)

nä hade det inte vart för att det va så mycket folk där hade
vi kunnat handla mer..men man orkar inte när det e KAOS!!
Men nästa år blir det bättre..då ska vi hinna me alla avdelningarna..
hade ju såå görna velat gå mer på inrednings avd.
men men.. blir att kompletera me lite saker här hemma=)
den som väntar på något gott...

i kväll blev det pannkakor hos emma...jaa inte för mig då
men för emma o barnen..själv satt jag o festade på kaffe o vatten..
men visst jag känner ju att man håller sig mättare på denna maten
än innan så det verkar ju funka än så länge=) få hoppas på resultat..

nu blir det fest på en tomat o ett glas vatten för jag ha ett jäkla sötsug..


ses när vi ses**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0