äggmuffins o andra tankar..

snart torsdag..fattar inte vart veckorna tar vägen..
vill inte att det ska gå så fort..känns ibland som om
man inte hinner njuta av att vara hemma me sötisen elli
..o tilde för den delen..veckorna bara flyger förbi ju..
ha redan ångerst över att jag "snart" ska börja jobba..
men det ska jag ju inte..är ju nästan 1 helt jäkla år till
innan jag börja men jag känner att jag bara måste
försöka njuta av denna tiden..vem vet om det blir
fler barn menar jag?? just nu känns det väl lagom
me 2 men sen e jag liiite sugen på 3 så det e då
inte omöjligt så mycket kan jag säga..men samtidigt
kommer det att dröja några år innan den 3 kommer
för lite tid me mina 2 hjärtan vill jag ju ha..finns ju
en chans att jag om några år bara vill ha 2 o då får det bli så men...nja...

hade jag vetat att det bara blir en o den blir lika snäll
 o bra som elli e nu me mat o sovtider så hade jag lätt
 skaffat en till ganska snart men nää..inte än på något år=)
MEN FY FAEN VA DET E MYSIGT!!

du, du vet vem du e=)-ser verkligen fram emot att få följa dig o se hur du upplever allt..
kommer att stötta dig o finnas där om du vill prata..
du kommer att älska livet som mamma,
o du kommer att vara super på det,
fast det vet du ju redan o allt jag vill säga e att
DU E VÄRD DETTA!
o jag e såå glad för eran skull!!

vart på föräldra träff i dag..va ju kul att träffa andra i samma sits o bara få prata om "barnsaker".

imån kommer tanterna åter igen..min tur denna gången att ha det..
då blir det tantsnack o kaffe o "fika" i mängder..
såå kul o som sassa säger:terapi för själen=)
ska försöka mig på att göra äggmuffins me bacon..förhoppningsvis går dom att äta..
pröva ska jag göra iallafall..

äggmuffins ala lchf:




jaa vi ska ge dom ett försök=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0