vill ha..

jaha då vart det söndag igen..
satan i gatan va tiden går fort..

i dag blev det äntligen mys me emil..åhh han va såå söt o snäll som elli..
presenterna blev godkända..

emmis o jag hade ju hittat en body,byxor,strumpor o filt från villervalla..
byxorna e då från lindex men allt annat e från underbara villervalla=)
body l/s BLACK W. STARfilt Autumn
strumpor AutumnVelourbyxa - 80% Bomull,20% Polyester

tänk om man hade massor av pengar..då hade jag beställt allt de ha där=)

efter det besöket blev det lekparks häng me fam. roos..
men bara en stund för sen blev det snorkallt o ofelia började bli trött så vi
begav oss hemåt..

lite plagg elli vill ha=)
Body LilaVelourbyxa - 80% Bomull,20% PolyesterVelouroverall - 80% Bomull,20% Polyesterheldress l/s BLACK/ ANTRACIT
mössa med band Autumnstrumpor BLACK/ ANTRACITbody l/s BLACK/ ANTRACITbody l/s BLACK DOTSTAR
m.m

allt från lindex o villervalla..

tilde önskar sig nog:

strumpbyxor Autumn
jaa o mycket mycket mer...
hm o villervalla=)

hon fyller ju snart år så vi får väl se vad som dyker upp i presenterna..
jag vet ju=)

ses när vi ses*


Kommentarer
Postat av: bitskemma

har elli inte de grönrandiga byxorna:O de trodde jag helt klart- de e liksom duu!! ;)

tro inte att ungen somnade sen-hon häll låda till strax över tio på kvällen;P

2011-10-10 @ 10:52:45
URL: http://bitskemma.blogspot.com
Postat av: millis

nää hon ha ju inte det..fatta att de på något sätt ha gömt sig eller nåt när jag vart inne..märkligt e det i allafall...

2011-10-10 @ 17:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0