blödande hjärta..

ahh vilken härlig onsdag..
började me att susse frågade om vi skulle träffas i stan o ta oss
en fika o det ville vi ju självklart=) alltid lika roligt att träffas o prata massa
om allt....
under fikan fick jag ett mms på lisettes söta emil(som han ska heta) o hon sa
att vi nu kunde få komma när som o hälsa på..
vid 12 tiden sen när jag skulle dra mig hemåt drog jag en fuling o f
rågade om jag fick köra inom en snabbis för att ta mig en titt..
O DET FICK JAG...
han va såååå söt o såå snäll o såå liten att min lillaste fis blev jättestor..
hans fötter va typ lika stora som ellis o vi alla vet ju vad det betyder=)

nää han va allt en liten sötnos..så tack lisette för förhandstitten..
emmis blev allt lite avis=)

sen när jag hämtat tilde blev det kaos som vanligt..
hon började tjura precis när vi kom utanför dagis..
visste att denna dagen skulle bli super..not!!
o så rätt jag hade..i dag när elli sov i gymmet så gick hon dit
o ruskade till det rejält så allt flög på elli o hon blev livrädd..
hon blev ju självklar ledsen o det tor tid att trösta henne..
allt för att hon inte fick en klubba innan maten liksom..
härliga 3års trots!!!

Elli ha fått sin första spruta i dag så vi får väl se hur natten går..
förhoppningsvis reagerar hon inte på den men man vet ju aldrig..
det skar i mammas hjärta när hon skrek o blev ledsen av sprutorna..



mitt lilla hjärta=(


nu blir det mys i soffan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0