gjort stan i dag..

jaha då ha tilde elli o morsan gjort stan i dag..
vi skulle in o ha vinterskor till tilde o det va väl det ända men
på något konstigt vis kom vi även hem me

*byxor till mig
*tröja till mig
*sparkbyxor till elli
*2bodys till elli
*vinterskor till tilde

tur att vi hade pappas kort me oss=)

nä tröjan till mig va inte alls bra men den kan jag ju alltid byta.
byxorna va super sköna..svarta jeans..
ellis kläder bli säkert bra när hon kommer upp i den storleken=)
o tildes skor blir perfekta..
lika bra att vara ute i tid för annars finns det inte sen när vi väl ska ha o
det börjar bli kallt ute=)

det blev en runda till hoby i kväll o en våffel träff hos anna o barnen.
tyckte nog de slogs mest i dag..
 
men det e från gång till gång det där..

nä imån blir det att fira brorsan som fyller 30 den 20/9.
o nästa helg e det dop för sötingen isac..
hoppas bara vår doppresent hinner komma annars blir det inte kul
o jag kommer att bli

men men..vi hoppas på det bästa!!

nu blir det mys me elli medans tilde o jonas e ute o...jaa..
de e ute o...humm..de e ute helt enkelt=0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0