håller på att bli galen...

I bland blir jag bara så jäkla trött på att alltid vara den som
måste komma ihåg allt
måste vara den som ta hand om allt
måste vara den som planerar allt
måste helt enkelt tänka på typ allt

hur faen rent ut sagt hade vårt liv sett ut annars??
det hade ju vart kaos o det funkar inte när man ha två barn
som behöver rutiner i sitt liv..jag behöver ha rutiner i mitt liv..

jag orkar inte vara den som måste tänka åt 4 personer samtidigt..
jag ska inte behöva det heller..tar alldeles för stort ansvar men va ska jag göra
när det känns som om jag e den ända här hemma som gör det..
ingen jäkla uppskattning för 5öre!!!
o snart tar mitt tålamod slut

håller allvarligt talat på att bli galen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0