liten uppdatering=)

jaa vad ska jag säga..
det ha hänt sjukt mycket på sistone..mitt nytillskott e ju redan 10 veckor o e sjukt underbar.
världens största ögon som tittar på en o ett härligt leende som kommer,aa det e alltså
heeeelt underbart..
moilanen elli ?
Elli Moilanen
50cm
3530 g
*11-06-30*

o tilde som e inne i världens trotts kan jag bli helt galen på o ändå skratta så mycket åt.
jaja allt ha väl sin charm men just nu e det en jobbig charm me henne..
men hon e ju min lilla fis..mitt allt..min helt enkelt!!

hade dop för elli för 2 veckor sen o valde emma roos o morgan andersson som hennes faddrar.
blev super glad när båda ville ställa upp..vi hade inga andra alternativ o för mig va ju de båda ett självklart val o jonas höll ju me så som tilde brukar säga: så blev det=)

aa just nu leket livet..elli e ju en liten ängel som inte för nåt liv av sig alls knappt..tilde tar ju upp det me sin trotts men va faen..alla ska väl gå igenom det så det e ju skönt att jag inte e ensam=)hoppas bara att det snart gå över..

lisette e ju beräknad tills på måndag så där går vi bara o väntar o väntar o väntar...


o nu för nån dag sen fick jag höra en helt underbar nyhet..
kommer att bli så jäkla kul alltså..åhh , jag e såå glad=)

tack o hej leverpastej*


(återkommer me förlossnings berättelsen nästa gång)


Kommentarer
Postat av: bitskemma

äntligen!! jag har väntat på uppdatering länge;)

2011-09-09 @ 10:11:07
URL: http://bitskemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0