middag..

fy faaan va det e tråkigt att laga middag när jonas jobbar em..
så därför ha jag i dag eller i kväll bjudit hit emma me familj
för att äta en delikat middag=)
å jaa det e jag som ska göra den..denna rätten e det som sagt
jag som står för men jag ha snott den av daniel karlsson..
det ända som han ha gjort bra=) nää men den e super god..
få hoppas att sällskapet me kommer att tycka det=)
det vi ska äta e:




en blandning av detta som blir super gott alltså..
skiva kycklingen i små bitar..
stek kycklingen rödlöken o baconen för att sedan ösa på me 2 brukar
creme fraishen..låt det koka upp o servera me pasta..
ni kommer du inte att ångra er=)

aja dags att börja för snart kommer dom...

Kommentarer
Postat av: bitskemma

jag kan skriva under på att de va GOTT!!

2011-09-20 @ 21:33:38
URL: http://bitskemma.blogspot.com
Postat av: sassa

Det lät gott!! Går ju bra att äta vid lchf med ju:-) bara att skippa pastan:-p

2011-09-20 @ 22:54:42
URL: http://www.flipfloppans.blogspot.com
Postat av: millis

jaa tyvärr blir det ju att skippa pastan..men men..detta kommer att bli as bra!!

2011-09-22 @ 14:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0