ont i hjärtat..

i dag ha elli haft såå ont i magen..
dagen började super men nu i em ha hon inte alls varit på humör..
o alla vet ju att min lilla snutt inte gör något väsen av sig i onödan
så nu i kväll visste man att det va nåt o visst va det de..magen igen..
hon e såå gnällig o vill inte ligga själv..
det skär i mammas hjärta att se henne så här=(




annars ha vi haft tant träff i dag hos sassa=)
hur skönt som helst att ventilera massa om typ allt..
känns som om vi alla tänker/tycker någorlunda lika me om det mesta..
hade tom me emma i dag..tyckte inte att hon skulle få sig någon egentid
nu när oflelia ha börjat på dagis=)

tildebus ha det vart fart på..skulle me emmo o ofelia på lekparken i em men
pracis när vi kom började det regna o vi bestämde oss att dra hem till
emma för en kaffe i stället o precis när vi kom innanför dörrarna kom
tom solen fram o sken o det slutade regna..blir galden på detta satans vädret..
men men nu e det ju höst o man vet aldrig hur det ska bli..

nähe dags att mysa ner sig o soffan me lite ostbågar..
lika bra att passa på innan jag börjar me LCHF..
den 2 oct smäller det..förhoppningsvis kommer jag att trivas me det..
o detta e verkligen nåt jag vill prova..tror att det kommer att bli bra..

ska bara ge mig fan på det=)

ciao..


Kommentarer
Postat av: bitskemma

jag skulle kanske oxå göra de samtidigt-så kunde vi sporra varann;) ska fundera lite på det där;D

2011-09-14 @ 09:15:19
URL: http://bitskemma.blogspot.com
Postat av: milla

jaa men gör det..alltid bra att göra det me någon så man kan peppa varann när det behövs..bara säga till..jag börjar den 2/10=)

2011-09-14 @ 09:35:38
Postat av: Lisette

Tur hon inte har ont i magen varje dag då den lilla snorpan!!! =)



Jag hänger gärna med på promenader sen!!! =)

2011-09-14 @ 16:49:21
Postat av: milla

det får du så gärna lisette..blir nog förhoppningsvis massa såna me=)

2011-09-15 @ 14:19:13
URL: http://millam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0