party party..

började dagen i dag kl 8..elli va hugnrig så det va bara att dra
 fram tuttsen o mjölka=)
direkt därefter körde vi ner till mamma/mormor o käkade
frukost me nybakat bröd..mmmmm så jäkla gott..
lika bra att passa på nu innan den 2 oct när jag ska börja me LCHF..

efter det blev det stan..igen..mamma behövde skor o vi hade
ändå inget bättre för oss så vi hängde på..
skulle ändå lämna tebaka en tröja på jobbet som jag köpt..

skor blev det o jag lurade på henne kläder på jobbet för 1100 pix..
e jag bra eller vad=)
glass på torget i solen..

nu i kväll ska vi snart till bror min o sara..
martin fyller 30 på tisdag

han börjar bli gammal nu=)

nähe dags att piffa te sig lite nu..
händer allt för sällan nu när man gå hemma..
party party..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0