pustar o stönar (pga trötthet)

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh va jag e trött..
känns som om det va jag som söp te att i går..
o jag höll mig till cola..o en liten smutt rosé..
o det va såå gott o jag ville bara ha mer men..fan..


Elli va såå snäll i går..sa inte ett ljud medans de andra slagskämparna
slogs som bara den vissa stunder o vissa hörde man knappt av dom..
brukar vara från gång till gång..ända gången tilde tuffar till sig e mot
vilmer..där bryr hon sig inte om han e större..de e för roliga..

Fick så god mat igår..va kyckling i någon god sås o persikor i..
va så gott att jag bara måste göra det hemma innan lchf börjar.
ska ta receptet nästa gång jag ser henne.. hon kommer inte undan..

alltså jag e så trött..
jonas ligger då kvar i sängen o blev som han sa i bilen på väg
hem-liiiiiite onykter..
men superwomen som man e gick man upp när tilde vaknade..
vad ska man göra liksom=)

Nu säger jag bara: KAFFE KAFFE KAFFE KAFFE....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0