shopping..

de här jäkla sakerna ha jag beställt i dag..
precis som om de behövde mer..eller jaa elli kanske men
verkligen inte tilde men den vart ju sååå fiiin=)

till elli:
body l/s VIOLET DOTSTAR
body l/s VIOLET/ LGT VIOLET
body l/s GRASS/ LGT GRASS

och till tilde..hon ska få den när hon fyller år=)
klänning l/s med ficka BLACK DOTSTAR

det kommer att bli tuffast i världen=)

alltså den här jäkla shopping genen man ligger inne me..
e nog emmas fel som alltid visar roliga sidor där det alltid
finns hur mycket som helst som man vill ha..JÄKLA emma alltså..
så om jonas tycker att jag shoppar för mycket e det emmas fel!!

allt från villervalla.se


Kommentarer
Postat av: Sassa

ÄLSKAR Villervalla!!! Måste nog Me beställa lite;-)

2011-09-15 @ 17:41:57
URL: http://flipfloppans.blogspot.com
Postat av: bitskemma

haha jag tar gladeligen på mig det;))

2011-09-15 @ 19:23:36
URL: http://bitskemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0