söndag..

pratade nyss med den nyblivna mamman lisette..
allt hade gått bra o den lilla fisen låg o sov..
ÄNTLIGEN säger jag bara..som vi ha väntat..
2 veckor över tiden ville han äntligen titta ut=)


aa nu ligger dom där inne på bb o myser..längtar tills
jag kan komma hem o mysa lite me honom..
jaa jag ha en egen men hon kommer att bli såå stor nu om man jämför
elli me honom..o ja namn hade de inga än men det återkommer jag me..

annars ha vi vart hos fam fredlund i dag o myst me doris..
doris e ju tildes kisebebis..
emmis o hulliganen va me=)

sen blev det rotmos hon mammis..hur gott som helst tills vi kom
på att jag kanske inte ska äta det för ellis skull eftersom det e
kål i rotmos o de kan få ont i magen av det..aja vi får väl se hur det går..



aa nähe nu e det dags att käka nåt..

**ses när vi ses**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0