stressigt

i dag väckte tilde mig kvart i 8..
ha på något sätt kommit åt att stänga av larmet på mobilen..
jaja kvart i 8 hoppade vi upp från sängen o sprang ner o på me kläder o sen
trycka i henne lite frukost för att sen gå ut i bilen o köra till dagis..
jaa jag brukar då alltid vakna av larmet men jag e ju typ obotligt
trött nu för tiden..få skylla på det=)

annras fick ajg i hop en dejt me emma o lisette i dag..
de kom hit o vi drack kaffe o emma hade me sig frallor..
sååå gott då jag kom på att jag inte fått i mig någon frukost
o kl va halv 12..

inte alls förvirrad=)

I går blev det ju dejt hos susse=)
Hur kul som helst o det blev kaffe o fika o massa prat om allt!!
Skönt, det behövdes=)
Tilde blev bästis me bessie, susses rotweiler.. hon pratade om bessie o att hon
bajsat på susses toa hela vägen hem sen..sötunge=)

Elli e snorig som fan..o jag hade verkligen glömt hur
svårt det e att få i näsdroppar i en minimänniska..
fick ta ett antal kapslar innan det kom in i näsan..


I kväll blir det dans för tilde..hon älskade det förra veckan när de började=)
få väl se hur det blir i kväll..

ciao**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0